PYSPACE CASHCUP #7
Regulamin
Postanowienia ogólne
- Organizatorem jest Antwerp Sp. Z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul.Nowogrodzka 50,lok. 515, 00-695 Warszawa, o numerze NIP 701–071-23-49, o numerze REGON 368138845, zwana dalej “Organizatorem”.
- Współorganizatorem Ligi jest Grezly Sp. Z o. o. z siedzibą w Gdyni, ul. Izydy 13, 81-601 Gdynia, o numerze NIP 851-326-37-43, o numerze REGON 389866301, zwana dalej “Współorganizatorem”.
- Zawodnikiem jest każda osoba zgłoszona w drużynie podczas procesu rejestracji.
- Upoważnienie do uczestnictwa w Turnieju uzyskuje się poprzez uzyskanie akceptacji uczestnictwa w projekcie arrMY przez Administratora, bądź poprzez otrzymanie bezpośredniego zaproszenia do projektu arrMY przez Organizatora rozgrywek.
- Kapitan drużyny odpowiada za kontakt z administracją.
- Zgłoszenie drużyny do Turnieju arrMY oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Jednocześnie wszelkie kwestie niezawarte w tym regulaminie są indywidualne rozstrzygane przez Organizatora oraz Administrację. Decyzje wydane przez Organizatora oraz Administrację mają charakter ostateczny.
- Administratorami rozgrywek są osoby wskazane przez organizatora Turnieju arrMY.
- Administratorami rozgrywek należy kontaktować się poprzez Discorda, TeamSpeaka, bądź poprzez czat w serwisie www.arrmy.gg. Wiadomości wysłane w innych miejscach poza podanymi zostaną zignorowane.
- Każdy użytkownik platformy zobowiązany jest do przestrzegania Netykiety .Netykieta to zbiór zasad przyzwoitego zachowania w internecie.
- Zwycięzcą nazywa się drużynę, która zajęła pierwsze miejsce na podstawie drabinki turniejowej znajdującej się na stronie arrmy.gg przedstawionej przed lub w trakcie Turnieju dla ogólnej dostępności.
- Wybrane spotkania będą transmitowane na oficjalnym kanale arrMY wraz z zapewnionym uprzednio komentrzem.
- Mecze rozgrywane będą na serwerach arrMY. Wymagane jest powiązanie konta Steam uczestnika ze stroną www.arrmy.gg. Robimy to poprzez wejście na swój profil na platformie www.arrmy.gg, kliknięcie opcji EDYTUJ PROFIL, a następnie kliknięcie przycisku POŁĄCZ STEAM.
- Wszelkie ogólne kwestie związane z zasadami turnieju i ligi opisane są w regulaminie ogólnym. Użytkownik, akceptując regulamin Turnieju, akceptuje również postanowienia regulaminu ogólnego.
- Administracja zastrzega sobie prawo do wykluczenia gracza bądź całej drużyny z turnieju.
- Administracja zastrzega sobie prawo do wykluczenia gracza bądź całej drużyny w przypadku gdy ich zachowanie negatywnie rzutuje na platformę, oraz notorycznie tworzą multikonta na platformie arrMY oraz innych platformach.
Uczestnicy, drużyny i rozgrywki
- Uczestnik musi posiadać swoje indywidualne konto gry z zainstalowaną grą Counter Strike: Global Offensive / CS2. Uczestnik może rozgrywać swoje mecze wyłącznie na koncie Steam zgłoszonym do Turnieju.
- Zawodnicy podczas spotkań turniejowych zobowiązani są do przestrzegania zasad netykiety. Niestosowanie się do tej zasady może skutkować eliminacją drużyny ze spotkań, przegraną mapą, rundą lub ostrzeżeniem.
- Gracze mogą rozgrywać swoje spotkania na następujących mapach:
- de_vertigo
- de_anubis
- de_inferno
- de_mirage
- de_nuke
- de_overpass
- de_ancient
- Zaznacza się także, że zabronione jest posiadane wulgarnych pseudonimów i avatarów, bądź takich które mogą łamać szeroko rozumianą netykietę. Uprasza się, aby nazwy gracza i avatary były nieobraźliwe. Niestosowanie się do tej zasady daje podstawę do ukarania uczestnika bądź/i drużyny.
- Mecz może rozpocząć się wtedy i tylko wtedy, gdy oba zespoły zgłoszą gotowość do rozpoczęcia spotkania. Termin rozegrania meczu jest ustalany przez Administratora lub Organizatora, lecz może również zostać zmieniony i ustalony przez kapitanów obu drużyn, po uprzedniej konsultacji wspomnianych osób.
- W przypadku opuszczenia przez gracza serwera, gdy zostały spowodowane obrażenia, obie drużyny zobowiązane są dokończyć rundę i dopiero po jej zakończeniu mają możliwość wstrzymać spotkanie do czasu dołączenia zawodnika, nie dłużej niż 5 minut (raz na mecz dla obu drużyn). W przypadku gdy gracz opuści serwer i żaden z zawodników nie otrzyma obrażeń istnieje możliwość ponownego rozegrania rundy.
- Banowanie map:
- W systemie BO5 mapy banowane są zasadą BAN/BAN/PICK/PICK/PICK/PICK/DECIDER
- W systemie BO3 mapy banowane są zasadą BAN/BAN/PICK/PICK/BAN/BAN/DECIDER
- W przypadku spotkań BO1 banujemy zasadą BAN/BAN/BAN/BAN/BAN/BAN/DECIDER.
Po PICK mapy następuje wybór strony przez przeciwnika. W przypadku mapy DECIDER rozgrywana jest runda nożowa o wybór strony.
- Dostępne komendy podczas meczu to:
- !pause oraz !tac - 30 sekund przerwy taktycznej. Limit pauz na mecz: 4. Pauza samodzielnie się dezaktywuje po upływie 30 sekund.
- !tech - przerwa techniczna, trwa 3 minuty. Limit pauz na mecz: 3.
- !stop - możliwość zatrzymania rundy, jeżeli obie drużyny wpiszą komendę. Serwer automatycznie zatrzyma mecz. Używa jej się w nagłych sytuacjach gdy, np. gracza wyrzuci z serwera. Nie powinno używać się jej, gdy w rundzie zostały już zadane obrażenia.
- !continue - służy do wznowienia meczu po zatrzymaniu rundy poprzez !stop.
- Gdy podczas trwania meczu wystąpi problem u jednego z graczy, można skorzystać z komendy !stop, która spowoduje przywrócenie rundy. Należy jednak zwrócić uwagę na to, aby nie zostały zadane żadne obrażenia.
- W przypadku jakichkolwiek problemów w trakcie meczu, które wyniknęły ze strony Organizatora np. crash serwera, Organizator dołoży wszelkich starań, aby spotkanie przywrócić do stanu sprzed awarii. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, możliwe są 2 scenariusze.kontynuacja spotkania przyznając po 5000$ każdemu z graczy rozegranie spotkania od początku.
- W razie problemów technicznych z serwerem istnieje możliwość zmiany serwera po uprzednim zgłoszeniu tego do administracji.
- Rozgrywanie meczu z niezgłoszonym zawodnikiem bez uprzedniego poinformowania Administracji lub Organizatora, jest równoznaczne z wykluczeniem z rozgrywek.
- Otrzymanie blokady VAC przez jednego zawodnika w trakcie rozgrywek może skutkować dyskwalifikacją danego zawodnika bądź całej drużyny z rozgrywek i arrMY lub nałożeniem kar w postaci usunięcia e$ z konta.
- Mecz może rozpocząć się, gdy w obu drużynach na serwerze znajduje się minimum 4 graczy.
- Gracze posiadają prawo protestu pomeczowego. Protest należy złożyć do 24 godzin od daty zakończenia spotkania. W zgłoszeniu drużyna musi wypisać dokładne timestampy podejerzanych akcji i opisać podejrzaną akcje. Protestom podlegają zarówno podejrzenia oszustwa, jak również niesportowe zachowanie. Protesty należy zgłaszać bezpośrednio do administratorów rozgrywek poprzez Discorda.
- W przypadku nierozegrania przez drużynę dwóch meczów pod rząd w lidze, drużyna przechodzi w stan nieaktywności i nie będzie losowana w kolejnych spotkaniach. Może również zostać wyrzucona z ligi przez koordynatora/administratora rozgrywek.
- Uczestnik nie może odmówić transmisji swoich spotkań, ani wybrać sposobu w jaki będzie on relacjonowany.
- Wszystkie sloty w każdej z lig arrMY należą do Organizatora. W razie kwestii spornych Organizator decyduje o przynależności slota do drużyny, zawodników czy innego zespołu.
- W przypadku zmiany więcej niż trzech graczy w drużynie w trakcie trwania ligi, bądź po zakończeniu rozgrywek, trzeba zapewnić organizatorowi, że nowy skład utrzyma poziom sportowy poprzedniego.
- Podkładanie spotkań w rozgrywkach arrMY będzie surowo karane.
- Strefa czasowa, w której rozgrywane są spotkania w serwisie arrMY, to UTC +1:00.
- Wykorzystywanie exploitów oraz wszelkich błędów w grze oraz w Serwisie arrMY jest zakazane.
Transfery
- Każda z drużyn upoważniona jest do zgłoszenia przed startem turnieju:
- 5 zawodników składu podstawowego,
- 5 zawodników składu rezerwowego,
- 1 trenera.
- Każda z drużyn upoważniona jest do przeprowadzenia 2 zmian w składzie podstawowym podczas trwania turnieju.
- Trener jest częścią drużyny i jego transfer z pozycji trenera na zawodnika nie jest rozumiana jako zmiana.
- Zawodnicy zobowiązani są do kontrolowania liczby wykonanych transferów oraz czy transferowani zawodnicy są dopuszczeni do rozgrywek zgodnie z zasadą transferów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości transferów przez administratorów rozgrywek, drużyna może zostać ukarana walkowerem w meczach, w których uczestnikiem był nieuprawniony do rozgrywek gracz. W przypadku kolejnych przewinień drużyna może zostać usunięta z rozgrywek.
- Administracja może wyrazić zgodę na transfer pomijając wyżej wymienione punkty. Chęć dokonania takiego transferu należy zgłosić za pomocą ticketu na platformie Discord. Każdy taki przypadek jest interpretowany indywidualnie, a od decyzji administracji nie ma możliwości apelacji.
- Gracz może uczestniczyć w turnieju tylko i wyłącznie z drużyną, z którą zapisał się do turnieju. Oznacza to, że transfery wśród drużyn uczestniczących w tym samym turnieju są zabronione.
Przynależność slota
- Wszystkie sloty w ligach i turniejach arrMY należą do Organizatora. W razie kwestii spornych Organizator decyduje o przynależności slota do drużyny, zawodników czy innego zespołu.
- Slot w rozgrywkach jest wypożyczany zespołowi i Organizator nadaje możliwość podejmowania decyzji większości zawodników.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odebrania slota w rozgrywkach gdy zespół naruszy dobre imię serwisu arrMY, jego pracowników, bądź istnieją przesłanki złamania regulaminu.
- W przypadku opuszczenia zespołu przez wszystkich zawodników tracą oni prawa w podejmowaniu decyzji nad nim.
- W przypadku rezygnacji drużyny z udziału w rozgrywkach slot zostanie rozdysponowany przez Organizatora rozgrywek.
- W przypadku ligi akademii slot należy do organizacji.
Procedury rozpatrywania zgłoszeń
- Dokładamy wszelkich starań, aby reagować na wezwania administratora tak szybko, jak to możliwe.
- Administrator poinformuję drużynę o tym, że ich zgłoszenie jest rozpatrywane.
- Administracja zastrzega sobie prawo do wstrzymania spotkania na czas nie dłuższy niż 15 minut, w celu weryfikacji problemu i rozwiązania go z programistami.
- Jeżeli usunięcie problemu nie będzie możliwe w ciągu 15 minut wówczas administrator ma prawo do:
- Przeniesienia rozgrywki na prywatny serwer.
- Jeżeli podczas meczu nie zostało rozegranych więcej niż 5 rund, wówczas administrator ma prawo do zrestartowania rozgrywki.
- Jeżeli podczas meczu zostało rozegranych więcej niż 5 rund, wówczas administrator ustawia wynik ręcznie na serwerze, a obie drużyny wznawiają spotkanie z funduszami na poziomie 5000$.
- Zgłoszenie gracza z podejrzeniem oszustwa odbywa się poprzez stworzenie ticketu w komunikatorze Discord. Zgłoszenie powinno odbywać się wg. schematu:Link do profilu gracza,Link do meczu, nr. rundy - opis akcji.
- W sytuacjach niewymienionych w powyższych punktach, administrator zastrzega sobie prawo do własnej interpretacji błędu oraz rozwiązania go według niego najlepszy sposób dla obu drużyn. Adminis
- Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega negocjacji.
Tabela wszechczasów
- Tabela wszechczasów jest tabelą generalną uwzględniająca zajęte miejsca poszczególnych drużyn w cyklu turniejów online.
- Rozkład punktów za miejsce zajęte w poszczególnym turnieju wygląda następująco:
- 1 miejsce - 100pkt;
- 2 miejsce - 80pkt;
- miejsca 3-4 - 60pkt;
- miejsca 5-8 - 40pkt;
- miejsca 9-16 - 20pkt;
- miejsca 17-32 - 10pkt.
- Tabela wszechczasów dostępna jest tutaj. Tabela zostanie zaktualizowana maksymalnia w ciągu 48h. od momentu zakończenia poszczególnego turnieju.
- W przypadku tej samej liczby punktów o miejscu w tabeli wszechczasów decyduje w kolejności:
- Zwycięzca bezpośredniego spotkania, o ile te miało miejsce w całym cyklu turniejów.
- W przypadku remisu jeżeli chodzi o spotkania bezpośrednie wówczas o miejscu w tabeli decyduje liczba stosunek rund wygranych do przegranych w całym cyklu turniejów.
- Jeżeli w.w punkty nie pozwolą na wyłonienie zwycięzcy wówczas o miejscu będzie decydować liczba zajętych miejsc w poszczególnych turniejach (np. team A wygraj jeden turniej, team B nie wygrał żadnego turnieju, wówczas team A znajduje się wyżej w tabeli wszechczasów);
- Organizator zastrzega sobie prawo do zorganizowania mini turnieju dla drużyn, których konflikt dotyczy, aby jednoznacznie wskazać drużynę, która zajmie wyższe miejsce w tabeli wszechczasów.
- Drużyny, które oddały mecz walkowerem nie otrzymują punktów do tabeli wszechczasów.
Turniej offline
- W turnieju offline weźmie udział 8 drużyn, wyłonionych wg. Tabeli Wszechczasów.
- Organizator nie zapewnia noclegu oraz wyżywienia dla uczestników turnieju podczas trwania turnieju.
- W przypadku uczestnictwa osób nieletnich w turnieju offline konieczne jest przesłanie zgody rodziców.
- Turniej offline odbędzie się w dn. 14-15.10.2023r. w Kinguin Esports Lounge Gdańsk pod adresem: Galeria Metropolia, 2 piętro, Jana Kilińskiego 4, 80-452 Gdańsk.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca rozegrania turnieju offline i zobowiązuje się poinformować o tym fakcie kapitanów drużyny 10 przed planowaną datą turnieju.
- Miejsca 1-4 są determinowane na bazie playoffow LANowych (2gi dzień zmagań).
- Miejsca TOP 5-8 są determinowane na bazie tabeli ligowej LANowej (1szy dzień zmagań).
Harmonogram turnieju offline
- Sobota 14.10 - 8 uczestników - każdy z każdym - mecze BO1 - Top 4 awans do dnia 2 giego.
- Niedziela 15.10 - 4 uczestników - playoffy - 2 półfinały oraz finał - mecze BO3.
Nagrody online
- Nagrodę dla zwycięzców wielkiego finału stanowi 500 zł, która zostanie podzielona proporcjonalnie między każdego członka drużyny. Każdy z członków zwycięskiej drużyny otrzyma po 100 zł.
- Wysokość nagrody może zostać pomniejszona o kwotę podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Organizator skontaktuje się z Uczestnikami drogą mailową, na adres podany przy rejestracji na Platformie, w terminie 7 dni od dnia zakończenia Turnieju online.
- Uczestnik jest zobowiązany do podania Organizatorowi w terminie 14 dni od dnia zakończenia Turnieju online wszelkich danych niezbędnych do odebrania nagrody - adres zamieszkania, numer konta bankowego oraz imię i nazwisko.
- Organizator zobowiązuje się do wypłaty nagród w terminie 90 dni od zakończenia turnieju online.
Nagrody offline
- Nagrodę dla zwycięzców wielkiego finału stanowi 5000 zł, która zostanie podzielona proporcjonalnie między każdego członka drużyny. Każdy z członków zwycięskiej drużyny otrzyma po 1000 zł.
- Nagrodę dla przegranego wielkiego finału stanowi 2000 zł, która zostanie podzielona proporcjonalnie między każdego członka drużyny. Każdy z członków zwycięskiej drużyny otrzyma po 400 zł.
- Nagrodę dla za zajęcie miejsca 3 i 4 stanowi 1000 zł dla każdej drużyny, które zostanie podzielona proporcjonalnie między każdego członka drużyny. Każdy z członków drużyny otrzyma po 200 zł.
- Nagrodę dla za zajęcie miejsca 5 i 6 stanowi 750 zł dla każdej drużyny, które zostanie podzielona proporcjonalnie między każdego członka drużyny. Każdy z członków drużyny otrzyma po 150 zł.
- Nagrodę dla za zajęcie miejsca 7 i 8 stanowi 500 zł dla każdej drużyny, które zostanie podzielona proporcjonalnie między każdego członka drużyny. Każdy z członków drużyny otrzyma po 100 zł.
- Wysokość nagrody może zostać pomniejszona o kwotę podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Organizator skontaktuje się z Uczestnikami drogą mailową, na adres podany przy rejestracji na Platformie, w terminie 7 dni od dnia zakończenia Turnieju offline.
- Uczestnik jest zobowiązany do podania Organizatorowi w terminie 14 dni od dnia zakończenia Turnieju offline wszelkich danych niezbędnych do odebrania nagrody - adres zamieszkania, numer konta bankowego oraz imię i nazwisko.
- Organizator zobowiązuje się do wypłaty nagród w terminie 90 dni od zakończenia turnieju offline.